خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 138
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 387
بازدید کل : 33749
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


عزيز محمدي: منتظر پاسخ AFC در مورد بازي پرسپوليس هستيم

 

رئيس سازمان ليگ از بررسي اتفاقات ديدار پرسپوليس و الاتحاد عربستان توسط مسئولان اي اف سي خبر داد و گفت: طي روزهاي آينده در اين خصوص پاسخ نهايي به ما داده مي شود. 

  به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله محمدی در خصوص اتفاقاتی که در جریان دیدار پرسپولیس و الاتحاد عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاد گفت: قطعا  این اتفاقات توسط مسئولان ای اف سی بررسی می شود و طی روزهای آینده نتیجه نهایی آن به ما اعلام خواهد شد اما امیدواریم این اتفاقات مشکل خاصی برای فوتبال ایران ایجاد نکند.

وی با بیان اینکه  امیدوارم تماشاگران در بازی استقلال برابر النصر عربستان که هفته آینده برگزار می شود تنها به تشویق تیم خود بپردازند خاطرنشان کرد: برخلاف مسائل مطرح شده ناظر دیدار پرسپولیس برابر الاتحاد گزارش خاصی را تهیه نکرده است.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه در دیدار السد قطر و استقلال تهران تماشاگران اندکی به ورزشگاه آمده بودند تاکید کرد: امیدوارم در  هفته های پایانی لیگ قهرمانان آسیا و مرحله حذفی تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمده و به تشویق تیم های ایرانی بپردازند تا همچنان فوتبال ایران پرتماشاگرترین دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص دهد.

محمدی با بیان اینکه به احتمال زیاد دیدار پلی آف لیگ دسته اول در روزهای 23 یا 25 اردیبهشت ماه برگزار می شود خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است 11 مرداد لیگ یازدهم آغاز شود که برنامه برگزاری مسابقات را با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی مورد بررسی قرار داده تا تعامل ویژه ای بین مسئولان سازمان لیگ و کادر فنی تیم ملی صورت گیرد.

وی در مورد برگزاری مسابقات جام حذفی هم گفت: ما به علت فشردگی مسابقات لیگ بازی های تیم ملی و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به اجبار جام حذفی را پس از پایان لیگ برگزار کرده و  طبق برنامه ریزی انجام شده سعی کرده ایم این مسابقات به بهترین شکل و در زمان مقرر به پایان برسد تا فرصت لازم برای حضور بازیکنان در تیم ملی فراهم شود.

رئیس سازمان لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که چرا دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در ایران در ساعات پایانی روز برگزار می شود گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت پیشنهادی را از باشگاه ها گرفته است و این باشگاه های خودمان هستند که ساعات برگزاری این بازیها را مشخص می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com